trešdiena, 2013. gada 18. septembris

Dress for me

Nezinu kāpēc, bet ar kleitām es īpaši nedraudzējos. Šovasar nopirku savu pirmo garo kleitu un "ziemas" kleita, pēc ģenerāltīrīšanas skapī, vispār man palikusi tikai viena. Kauns... steidzīgi šī situācija jālabo ;)

Man pašai dikti patīk Viktorijas Bekhemas kleitas no rudens kolekcijas, bet tās cenas....




No "high street" veikalu klāsta, man iepatikās Zara kleita. Un ideālā kombinācija ar biezajām zeķubiksēm un botiljoniem. Iesaku šoruden nopirkt labas zeķubikses un pieskaņot tās apavu krāsai, tas vizuāli pagarinās kājas + stilīgs imidžs! Itsevišķi, ja apavi nav ierasti melnie, bet piemēram tumši zili, vīna sarkani vai sūnu zaļi...

Kleita un zeķubikses no zara.com
Apavi  no riverisland.com


Es šim rudenim izvēlos Falke 100 DEN zeķubikses, ceru ar vienu pāri izstaigāt visu ziemu ;)
Ko jūs domājat par labām zeķubiksēm? Ir vērts maksāt 20 un vairāk Ls?


K.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru