trešdiena, 2013. gada 11. septembris

Nail trend

Divreiz mēnesī ar prieku dodos pie savas manikīres, jo zinu, ka ne tikai mani nagi atkal būs sakopti, bet izpļāpāsimies arī par modi...Lara ir īsta fašioniste ;)
Mani nagi ir piedzīvojuši daudz ko, bet pēdējo gadu regulāri tos pārklāju ar gelish, jo man patīk, ka skats ir cik vien iespējams dabīgs ( ko nevar teikt par gēla nagiem) + divas nedēļas nedomāju par lakošanu. Vienīgi regulāri lietoju kutikulu eļļiņu.
Pēc košas un saulainas vasaras arī nagu dizainu tendences tāpat kā daba kļūst tumšāka, piesātinātāka ar rudens noskaņu.

Rudens pret vasaru gēla nagu lakās.



Arī parastajām nagu lakām ir 101 variants - meklē pie savas manikīres vai veikalos.


Lara  izvēlējās malahīta zaļo + aveņu sarkano


Es izvēlējos malahīta zaļo + melno



Tendences no modes skatēm!


Tātad visi tumšie toņi. Modē it īpaši melns un asinssarkans.

Fall/ Winter 2013-2014 Nail Polish Trends


Tik pat aktuāli ir arī dabīgie miesaskrāsas toņi! Lai tā vien apkārtējiem liktos, ka no dabas tev ir tik skaisti kopti nagi un tikai retais pamanīs, ka tas ir rūpīgs manikīra darbs ;) Ideāls manikīrs, ja tava ikdiena paiet birojā vai ieņemot augstu amatu - nagi ir perfekti sakopti, estētiski pievilcīgi, nepārkāpjot etiķeti.

Fall/ Winter 2013-2014 Nail Polish Trends




Metālisks spīdums. Atliek tikai izvēlēties, kuri tev piestāv labāk sudrabīgie vai zelta toņi vai...

Fall/ Winter 2013-2014 Nail Polish Trends


Nagi kā mākslas darbs! Bet esi uzmanīga...šie nagu dizaini ir ideāli modes šoviem, fotosesijām,  stilizētām ballītēm, glancēto žurnālu lappusēm, bet diezin vai ikdienai. Es ticu, ka manikīra dienā mugurā var būt skaista melna kleitiņa, augspapēžu kurpes un tādi nagi iederēsies uz visiem 100 %, bet, ja rīt tu uzvilksi treniņbikses un kedas? Kā tad?

Fall/ Winter 2013-2014 Nail Polish Trends 
Photos from  http://www.fashionisers.com



Daudzās modes skatēs un glancēto žurnālu lappusēs šie modīgie toņi mēdz būt arī matēti

Man ar nagu lakām pieredze maza, bet Velvet mimosa savā blogā ir izmēģinājusi un saka: "Vispār valda uzskats, ka matētā efekta lakas nav tik noturīgas kā klasiskās. Tas ir pirmkārt. Otrkārt, matēto laku izvēle ir krietni vien ierobežota, burtiski ir jāmedī to, kas patīk. Tieši tādēļ arī es uzskatu, ka meklējumu pūliņi neatmaksājas, jo jebkuru nagu laku var padarīt par matēto, izmantojot matēto virskārtu, kaut gan arī jebkuru matēto var padarīt par spīdīgo ar parasto virskārtu. Par matēto virskārtu, piemēram, es izmantoju šo


 
Photos from http://velvetmimosa.blogspot.com


Neaizmirsti, kopti nagi daļa no stilīga imidža ;)

K.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru