Sabiedrisko attiecību aģentūras Polhem PR Latvia 2015. gada pavasara-vasaras sezonas preses diena, kuras ietvaros pašmāju mediju pārstāvjiem tika prezentētas aktuālākās gaidāmās sezonas modes un skaistumkopšanas tendences kā sievietēm, tā arī vīriešiem. Pārstāvēto zīmolu vidū bija apģērbu un aksesuāru zīmoli Marks & Spencer, Julia Janus un New Yorker, apavu zīmoli Tamaris, Vagabond un vēl pavisam nesen pieteiktais INCH2 ( par to atsevišķi kādā no nākamajiem bloga rakstiem), pašmāju veļas zīmols Lauma Lingerie un rotu zīmols Stein Jewellery, skaistumkopšanas zīmoli Oriflame un LUSH, kā arī kafijas automātu zīmols Nespresso, ko piedāvā interneta veikals 19bar.eu.
Wagabond iekš 80'to gadu modes
Pamēģināju...garša interesanta :) Jaunie, „CucuCoco” kokosrieksti, kas atšķiras no jau zināmajiem brūnajiem un spalvainajiem augļiem, ir pilni gardas sulas, un to mīkstums ir maigs un krēmīgs. Kamēr Latvijā tas ir jaunums, citviet pasaulē šis labums burtiski tiek izķerts no veikalu plauktiem, jo tas ir 100% dabīgs un neticami veselīgs produkts. Iespējams, pats veselīgākais enerģijas dzēriens pasaulē, varētu pat teikt – jaunās paaudzes „superdzēriens".
Neticams, atspirdzinošs aromāts LUSH skaistumkopšanas līdzekļiem.
Paldies par dāvanu!
Tomēr labi, ka nepaliku mājās ieritinājusies zem segas ;)
K.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru