pirmdiena, 2013. gada 11. novembris

Birthday emotion

Vakar burvīgā svētdienas rītā aicināju mīļos uz KID restorānu manā dzimšanas dienas brunchā! Un super,esmu stāvā sajūsmā!
KID restorāna izvēle nebija netīša! Tur savulaik esam nogaršojuši  pirmo panna cotta, sildījušies pie kakao krūzes, kad aiz loga puteņo un ne tikai...
Brunch KID restorānā ir bezgala garšīgs piedzīvojums, ar iespēju baudīt ABAVAS sidru, fantastisku apkalpošanu un negaidīts pārsteigums no šefpavāra man dzimšanas dienā (otrāja bildē)...Paldies jums liels!!!

 

Dzimšanas diena vienmēr ir tāds pārdomu, saviļņojumu laiks!!! Neslēpšu, ka pirms nedēļas man bija nenormāls besis un negribēju neko, kaut gan iemesla pilnīgi nekāda,ja nu vien tas, ka gribu Chanel Boy bag par 5000 $, bet man vēl nesanāk :D Labi, ka viss ir mainīgs, arī mans garastāvoklis un, ieraugot novembra UNĀ pašas veidotu stila lapu, bija cerība atgriezties uz pozitīvās nots ;)
Vēl viens pierādījums, ka vajag tikai vēlēties ir mana doma par teātri! Neesam rīdzinieki un ir kā ir otrdienas vakaros izrauties uz izrādi Rīgā, bet prātā visu laiku..gribu uz teātri, gribu uz teātri...un lūdzu tev, zvana draudzene un aicina mani uz "M.Butterfly" pirmizrādi, stunda laiks, lai izdomātu..a man vakarā manikīrs, frizieris...Zvanu meistariem un viss izvēršas tā, ka mani var paņemt ātrāk un pēc dažām stundām es jau sēžu Dailes teātra kafejnīcā un čaloju ar draudzeni ;) Un tas nav viss... mamma uzaicināja mani šo piektdien uz izrādi "Bagāta kundze" un ar mīļoto kādu vakaru dosimies uz izrādi "Prezentācija"...vai nav super?!
Vakar vakarā ķirsītis uz kūkas bija kino apmeklējums "Ir laiks"...noturējos, lai beigās neraudātu, bet aizdomājos par to, ka es tiešām esmu laimīga, jo man ir pats svarīgākais - ģimene, kura mani mīl... un ir jādzīvo te un tagad katra diena tā, lai negribas atgriezties pagātnē, lai kaut ko labotu... un galu galā man nemaz nav tāda iespēja kā filmas galvenajam varonim! Nudien gribas ticēt, ka man tas izdodas un, ja ir kādi mīnusiņi, tad noteikti labošos ;)
Šobrīd galvā plāni, sapņi nākamai piecgadei..likās, ka publicēšu tos blogā, bet tomēr dūša nepietiek tā publiski izģērbties a, ja nu tik gludi to mērķu realizēšana neies? Ko tad? Bet tik un tā zinu, ka viss notiks, tikai no sirds tam jātic...



P.S. Mīļš paldies jums visiem, visiem par vēlējumiem, sveicieniem manā skaistajā dzimšanas dienā!!!

K.

2 komentāri:

  1. Apsveicu, Kristīn pagājušajā dzimšanas dienā! Brīnišķīgas svinības bijušas!!! Tu pareizi saki - sapņi piepildās, mums tik jāuzdrošinās sapņot krāšņāk, spilgtāk, krāsaināk! Tev viss notiekti piepildīsies! Tā kā gaidam "atskaiti" pēc 5 gadiem ( es gan ticu, ka būs pat ātrāk ) :)) Un paldies par atgādinājumu -es arī GRIBU uz teātri!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Anita!!! Ir tiešām baigi labais fīlings.... ;)

      Dzēst